FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych
suplementów diety, zamówień, oraz szczegółów dotyczących zakładania konta.

Ogólne

  • Czym są Suplementy diety Nutrity?

    Nutrity to dwa niepowtarzalne suplementy diety zawierające ponad 40 substancji o skuteczności potwierdzonej w badaniach naukowych.

    Longevity – to suplement diety wspierający długowieczność, a konkretniej pomagający zachować jak najwyższą sprawność fizyczną i umysłową mimo postępującego wieku. Działa już na poziomie DNA, zwiększając aktywność enzymów spowalniających procesy starzenia. To jednak nie wszystko, Longevity ma też za zadanie chronić mózg i układ nerwowy przed zmianami degeneracyjnymi, przeciwdziałać rozwojowi nowotworów i łagodzić przewlekłe stany zapalne, które z czasem mogą prowadzić do wielu schorzeń. 

    Greens – to suplement diety w postaci rozpuszczalnego w wodzie zielonego proszku, do codziennego stosowania. Prawdziwa bomba pełna składników aktywnych (od tzw. superfoods, przez składniki o działaniu antyoksydacyjnym, aż po mieszankę witamin i składników mineralnych). 

    Nasze suplementy diety są wyprodukowane w Polsce. Każda nowo produkowana partia przechodzi badania na obecność metali ciężkich i zanieczyszczeń mikrobiologicznych, a ich wyniki udostępniamy (spójrz poniżej).

    NU_arrow_up.svg

Suplementy diety i sposób użycia

  • Czy można spożywać dwa suplementy diety jednocześnie w ciągu dnia?

    Tak! Te dwa suplementy diety mają tak dobrany skład, by można je spożywać jednocześnie, biorąc pod uwagę  zalecaną dzienną porcję produktu do spożycia.

    NU_arrow_up.svg
  • Kiedy najlepiej spożywać suplementy diety Nutrity?

    Greens najlepiej spożywać rano na czczo, proszek rozpuszcza się w wodzie lub naturalnym soku owocowym albo warzywnym.

    Longevity najlepiej spożywać razem z posiłkami popijając dużą ilością wody. Kapsułki można podzielić na 2 porcje, tj.: 2 kapsułki spożyć w trakcie pierwszego posiłku w ciągu dnia, a następne 2 kapsułki – spożyć w trakcie ostatniego posiłku w ciągu dnia.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy mogę wziąć więcej niż zalecana dzienna porcja do spożycia?

    Nie. W przypadku suplementów diety – nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy mogę zmieszać suplementy z kawą lub pić kawę zaraz po przyjęciu suplementów diety?

    Należy mieć na uwadze, że kawa zawiera w swoim składzie kofeinę, którą można suplementować w ilości do 400 mg na dobę, w porcjach podzielonych, pod warunkiem, iż produkt nie zawiera innych składników o synergistycznym działaniu tj.: ekstrakt z liści herbaty chińskiej (Longevity) oraz ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, w tym synefryna (Greens).

    Suplementy diety Greens i Longevity przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych. Nie stosować u dzieci, kobiet w ciąży i w trakcie laktacji.

    NU_arrow_up.svg
  • Gdzie powinienem przechowywać suplementy diety?

    Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci, w temperaturze pokojowej, w chłodnym i suchym miejscu, z daleka od światła.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy biorąc suplementy diety Nutrity warto się dodatkowo suplementować witaminami?

    Suplement diety Greens powstał z myślą o zdrowej populacji osób dorosłych do 75. roku życia, które chcą suplementować witaminy, składniki mineralne, chlorofil oraz inne składniki aktywne, bez konieczności spożywania kilku preparatów na raz. Pamiętaj, zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia są ważne.

    Dodatkowo, suplement diety Longevity jest suplementem diety, który dzięki zawartości piperyny posiada właściwości antyoksydacyjne – wspomagające ochronę komórek przed stresem oksydacyjnym, a także wspiera układ odpornościowy.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy suplementy diety Nutrity są przebadane i bezpieczne?

    Tak,  jak wszystkie środki spożywcze, również suplementy diety Nutrity są bezpieczne i podlegają pod nadzór Inspekcji Sanitarnej. Każda nowa partia jest przebadana przez nas pod kątem obecności w produktach zanieczyszczeń mikrobiologicznych oraz obecności metali ciężkich przez niezależne laboratorium J.S. Hamilton.

    Wyniki badań laboratoryjnych możecie znaleźć tutaj:

    NU_arrow_up.svg

Zamówienie

  • Czym się różni zakup w Subskrypcji od jednorazowego zakupu?

    Najlepsze efekty przynosi stosowanie produktów Nutrity codziennie. Dlatego stworzyliśmy subskrypcję żebyś nie musiał pamiętać o zamawianiu suplementów. Co miesiąc dotrze do Ciebie paczka z Twoją codzienną dawką zdrowia.

    Jedno opakowanie Greens oraz Longevity starcza na miesiąc codziennego stosowania, dlatego kupując suplementy w subskrypcji będziemy wysyłać ci paczkę co miesiąc.

    Kupując w subskrypcji rocznej – płacisz za rok z góry i równo co miesiąc suplement wysyłamy pod wskazany adres. Dodatkowo w opcji rocznej dostajesz dostęp do platformy edukacyjnej. Będziemy tam systematycznie publikować nagrania video i inne treści pochodzące od ekspertów z różnych dziedzin zdrowia – dietetyków klinicznych, fizjoterapeutów, promotorów zdrowia, trenerów personalnych…

    Kupując w subskrypcji miesięcznej – co miesiąc automatycznie pobierana jest opłata oraz po zaksięgowaniu wpłaty wysyłany jest automatycznie suplement pod wskazany adres.

    Jeżeli jednak nie jesteś przekonany i chcesz spróbować naszych suplementów, stworzyliśmy dla ciebie opcję zakupu jednorazowego.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy subskrypcję można anulować?

    Tak, subskrypcję można anulować w dowolnym momencie.

    NU_arrow_up.svg
  • Co jeżeli się przeprowadzę albo jestem w podróży?

    W dowolnym momencie w panelu klienta po zalogowaniu się możesz zmienić adres następnej dostawy. Musisz to zrobić nie później niż 2 dni przed wysłaniem kolejnej miesięcznej dawki suplementów.

    NU_arrow_up.svg

Płatności i dostawa

  • Jakie są możliwe metody płatności?

    Suplementy Nutrity można zakupić za pomocą:

    • szybkiego przelewu (PLN),
    • kodu blik,
    • karty płatniczej Visa lub Mastercard,
    • Apple Pay oraz Google Pay
    NU_arrow_up.svg
  • Czy mogę zwrócić zakupione suplementy?

    Zwrot Suplementów jest możliwy do 14 dni od daty doręczenia, ale jedynie w przypadku, gdy nie noszą one jakichkolwiek śladów użytkowania. Polityka zwrotów określająca warunki rezygnacji z zakupionych produktów znajduje się w Regulaminie sprzedaży.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski?

    Niebawem dodamy opcję wysyłki za granicę. Aktualnie nie ma takiej możliwości, a nasze suplementy wysyłamy tylko do Polski.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy wystawiacie fakturę VAT?

    Tak. Wystarczy w trakcie rejestracji zaznaczyć, że dokonuje się zakupu na firmę, a nie na osobę fizyczną.

    Należy również podać NIP lub inny numer rejestracyjny w przypadku firm zagranicznych.

    NU_arrow_up.svg
  • Czy jest możliwość zapłacenia przelewem tradycyjnym?

    W celu wykorzystania tradycyjnego przelewu prosimy o kontakt w formularzu kontaktowym.

    NU_arrow_up.svg
  • Ile kosztuje dostawa?

    Dostawa jest DARMOWA.

    NU_arrow_up.svg